Suomenkieliset verkkosivut ja kotimainen asiakaspalvelu

  • Selkeä pelisivusto

Suomalaisen nettikasinon tunnistaa korkealuokkaisesta, ammattitaitoisesta ja aidosta suomenkielisestä palvelusta. Kotimaisilla kasinoilla pelisivusto on selkeä ja kertoo asiat asiakkaan omalla kielellä. Suomenkielisillä kasinosivustoilla käännökset ovat selkeitä ja onnistuneita ja ne on laadittu virheettömällä suomen kielellä. Tutustuminen ennalta nettikasinoon, johon aikoo rekisteröityä on aina viisasta. Monet tärkeät asiat, kuten kasinolle rekisteröityminen, pelitilin säännöt sekä ilmaiskierrosten ja bonusten ehdot ovat omalla kielellä selkeästi luettavissa.

  • Kotimainen asiakaspalvelu

on aina asiakaslähtöistä, ammattitaitoista ja ystävällistä. Asiat ymmärtää parhaiten omalla äidinkielellä, ja esimerkiksi erilaisten bonusten yksityiskohdat on aina hyvä lukea tarkkaan. Kampanjakohtaisissa eduissa saattaa olla aina eroavaisuuksia, “sillä bonukset eivät ole milloinkaan veljiä keskenään.” Suomen kielellä toimivat nettikasinot palvelevat asiakkaitaan reaaliaikaisen live-chatin ja sähköpostin välityksellä.

Hyvä asiakaspalvelu tarkoittaa selkeää kilpailuetua

Positiivinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelija on aina tärkeä linkki kasinon ja asiakkaan välillä. Pelaajan saama peruspositiivinen kohtelu lisää aina kasinon hyvää mainetta jatkuvasti kasvavilla kasinomarkkinoilla. Suomen kielellä palvelevat nettikasinot kouluttavat jokaisen työntekijänsä taitaviksi asiakaspalvelun ammattilaisiksi. Asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä kaikissa peleihin ja pelaamiseen liittyvissä asioissa sekä positiivisen palautteen merkeissä. Kasinot korostavat aina hyvän palvelun tärkeyttä. Asiakas voi siis tarvittaessa mainita myös mahdollisista pelaamiseen liittyvistä seikoista, jotka kaipaavat kohennusta eikä hyvien ideoidenkaan antaminen ole kiellettyä, vaan erittäin tervetullutta. Erittäin toivottavaa on myös se, että saatuaan hyvää asiakaspalvelua asiakas mainitsee asiasta, kiittää ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.

  • FAQ-osio

Jokaiselta kasinolta löytyy myös oma upea tietolähde eli tutummin FAQ-osio. Frequently asked questions -osioon on koottu asiakkaiden useimmin esittämät kysymykset vastausten kera. Kyseinen osio löytyy melkein jokaiselta kotimaiselta nettikasinolta, joka tarjoaa hienon ja kattavan tietolähteen pelaamiseen ja kasinon toimintaan liittyvissä kysymyksissä.

Henkilöllisyyden todistaminen

Useimmat nettikasinot pyytävät rekisteröityneitä asiakkaitaan vahvistamaan henkilöllisyytensä ennen ensimmäistä voittojen kotiutusta. Käytännössä asiakkaan pitää lähettää skannattu kopio henkilöllisyyttä osoittavasta dokumentista ja todistaa henkilöllisyytensä virallisen asiakirjan, kuten passin, ajokortin tai henkilökortin oikeaksi todistetun kopion avulla. Kasinot ilman rekisteröitymistä eivät vaadi erillisten dokumenttien lähettämistä, vaan tunnistautuminen tapahtuu aina asiakkaan oman verkkopankin välityksellä. Tallettaessaan tai kotiuttaessaan voittojaan asiakas käyttää vain omaa verkkopankkiaan ja rahansiirrot kumpaankin suuntaan onnistuvat aina hetkessä.